ورود عضویت

دانلود سریال Friends

زیرنویس فارسی
8.8 /10
0% (0 رای)
82%

توضیحات

دانلود سریال Friends تمام فصل ها

سریال Friends دانلود کامل

قسمت 1 از فصل جدید اضافه شد.

سریال Friends

نام سریال : دوستان | Friends

امتیاز : 9,0 / 10

ژانر : کمدی

کارگردان : دیوید کرین و مارتا کافمن

تهیه کنندگان : کوین اس برایت , مارتا کافمن و دیوید کرین

محصول کشور : آمریکا

سال ساخت : 1994

پخش از : NBC

مدت : 22 دقیقه

تعداد فصل : 10

بزیگران : Courtney Cox , David Schwimmer , Matt Le Blanc , Jennifer Aniston , Matthew Perry , Lisa Kudro

خلاصه داستان

سریال دوستان (Frieds) روایت چند دوست است که در مشکلات زندگی به هم کمک میکند و همدیگر رو به چالش میکشن . یکی از عروسیش فرار میکنه و بدنبال عشق سابقشه ,  یکی از دوستان بازیگر , مانیکا گلر سرآشپزی که در نیویورک زندگی می‌کند , چندلر بینگ که شغل اولش کارمندیست , فیبی مساژور و موسیقیدانه.

درباره سریال

سریال Friends به کارگردانی دیوید کرین و مارتا کافمن در سبک کمدی از تاریخ 22 سپتامبر 1994 تا تاریخ 6 می 2004 به طول انجامید. سریال Friends یکی از محبوب‌ترین کمدی موقعیت‌های تاریخ تبدیل شد.در این سریال بازیگرانی چون جنیفر آنیستون , کورتنی کاکس , لیسا کودرو , مت له بلانک , متیو پری و دیوید شویمر ایفای نقش کرده اند. یکی از بازیگران این سریال در حساب توییتر خود پستی مبنا بر اینکه در مارس 2021 زمان شروع برای فیلمبردای قسمت جدید این سریال خواهد بود منتشر کرده است.

چکیده

ریچل گرین از عروسی‌اش فرار می‌کند و به دنبال دوست دوران کودکی‌اش، مانیکا گلر، سرآشپزی که در نیویورک زندگی می‌کند، می‌رود. آن‌ها هم‌اتاقی یکدیگر می‌شوند و ریچل به گروه دوستان مانیکا می‌پیوندد که همگی در دههٔ سوم زندگی‌شان هستند: جویی تریبیانی بازیگر، چندلر بینگ که شغل اولش کارمندیست و در اواسط فصل به عضویت شرکتی تبلیغاتی تحت عنوان ایده پرداز درمی‌آید. فیبی بوفی که موسیقیدان و ماساژور است و راس گلر برادر بزرگ‌تر مانیکا که دیرینه‌شناسی است که به تازگی طلاق گرفته‌است. برای تأمین مخارج زندگی‌اش، ریچل به عنوان پیش‌خدمت شروع به کار کردن در سنترال پرک می‌کند، کافه‌ای در منهتن که این شش نفر معمولاً در آن جا وقت می‌گذرانند و اگر در آنجا نباشند، معمولاً این گروه در آپارتمان مانیکا و ریچل در وست ویلج یا آپارتمان چندلر و جویی که روبه‌روی آپارتمان همان‌هاست وقت می‌گذرانند.

بازیگران 

جنیفر آنیستون , کورتنی کاکس , لیسا کودرو , مت له بلانک , متیو پری , دیوید شویمر

افتخارات

سریال Friends نامزد ۶۲ جایزه امی ساعات پربیننده و برنده شش عنوان شد

تصاویری از سریال Friends

عوامل

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال Friends

نظرات