ورود عضویت
بیوگرافی مهران مدیری
0% (0 رای)

توضیحات

بیوگرافی مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

نام : مهران مدیری

متولد : فروردین 1364 در تهران

محل زندگی : تهران

معرفی حرفه

مهران مدیری کارگردان , نهیه کننده و مجری طرح , خواننده , طراح صحنه و لباس , صداپیشه , هنرپیشه و طراح تیتراژ ایرانی است که مجله ی نیوزویک در سال 2009 میلادی در یک مقاله ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند ایران نامید.

زندگی نامه

مهران مدیری در یک خانواده 6 نفره در تاریخ 18 فروردین 1364 در تهران بدنیا آمده است. مدیری 3 برادر بزرگ تر از خود به نام های مهرداد , مسعود و محسن دارد همچنین داری دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد است.

او بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد اما چون علاقه ی شدیدی به سینما داشت در سال 1368 وارد رادیو شد و به مدت 6 سال در این حوزه فعالیت کرد.

بیوگرافی مهران مدیری

اولین کار تلویزیونی مدیری به نوروز سال 1372 بر میگردد که به همراه داریوش کاردان نخسین مجموعه طنز خود را ساخت. بعد از نوروز 1372 طلوعی برای او در تلویزیون بود که عنوان کارگردان و بازیگر شناخته شد.

بعد از پخش سریال مرد دوهزارچهره تصمیم به ساخت سریالی بنام قهوه تلخ میگیرد اما به دلایلی با مخالفت مسئولان صدا و سیما همراه شد که آغازی برای فعالیت در شبکه خانگی شد سر انجام سریال قهو تلخ در شهریور 1389 از شبکه ی خانگی توزیع شد.

فعالیت ها

پرواز 57 , ساعت خوش , بمب خنده , ویلای من , شوخی کردم , شب های برره , پاورچین , نقطه چین , باغ مظفر , مرد دو هزار چهره , قهوه تلخ , در حاشیه , در حاشیه2 , دورهمی , ساعت 5 عصر و هیولا

نوع مقاله : بیوگرافی مهران مدیری

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از ووله | دانلود فیلم و دانلود سریال فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس بیوگرافی مهران مدیری

نظرات